İŞTE BENİM STİLİM HATİCE KİMDİR

İvana Sert, Neslihan Yargıcı, Hakan Akkaya ve Uğurkan Erez'in jüri koltuğunda olduğu İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ilk bölümü ile ekranlarda oldu. Birbirinden değerli yarışmacıların yer aldığı Ünlüler kadrosunda bu sezon Simge Tertemiz, Gizem Özdilli, Esra Balamir, Berna Öztürk gibi isimler yer alırken yarışmada en dikkat çeken ve merak edilen isim ise Hatice Çarpar isimli yarışmacı olmaktadır. İzleyenlerin Hatice Çarpar'ın şarkıcı Hatice mi olup olmadığını merak etmektedirler. Bizde sizlere bu yazımızda İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice kimdir kaç yaşında ve boyu kilosu kaç gibi bilgileri derledik. İşte Hatice Çarpar Biyografi bilgileri...

İşte Benim Stilim Ünlüler Hatice Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Hatice Çarpar Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Hatice 6 Aralık 1978 yılında İzmir, Narlıdere de doğmuştur. Yarışmada oldukça dikkat çeken Hatice İlk öğrenimimi Narlıdere İlkokulu’nda yapmış ve daha sonra çeşitli nedenler yüzünden öğrenimine devam edememiştir. Müziğe olan aşırı tutkusundan dolayı aile toplantılarında ve düğünlerde sıkça şarkı söyleyen Hatice bir süre sonra ailesinin geçimine yardımcı olmak için bir firmada sekreterlik yapmaya başladı. Bu arada İzmir’de düzenlenen bir dans yarışmasında ve Narlıdere Belediyesi’nin düzenlediği Narlıdere Çiçek ve Kültür Etkinliklerinde güzellik yarışmasında birinci oldu.
Bu yarışmadan sonra mankenlik teklifleri gelmeye başladı. Fakat gönlünde yatan müzik olduğu için bu teklifleri kabul etmedi. 1995 yılında İstanbul’a geldi ve “İner Misin Çıkar Mısın” adlı yarışmada müzik dalında iki kez birinci oldu. Daha sonra “Çürük Elma” adlı yarışma programının sunuculuğunu üstlendi. Eyüp Musiki Cemiyeti ’ne kayıt oldu ve Nejat Yertut’tan ders aldı. Aynı zamanda Arif Sağ Müzik Okulu’na devam ederek müzik üzerine akademik kariyerinin yeterince olgunlaştığı kanısına vardıktan sonra profesyonel çalışmalara basladı.

Hatice Yaşı: 37
Hatice Boyu: 1,72
Hatice Kilosu: 56

işte benim stilim ünlüler hatice, işte benim stilim hatice kaç yaşında, işte benim stilim hatice kıyafetleri, işte benim stilim hatice çarpar kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, hatice çarpar, hatice çarpar kimdir, hatice kaç yaşında, hatice boyu kilosu kaç, hatice resimleri, ibs hatice
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevir Uyar Kimdir>>
Aslızen Kimdir>>
Yasemin Öztürk Kimdir>>
Gizem Özdilli Kimdir>>

Hatice Çarpar Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top