İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER SEVİL UYAR KİMDİR

Muhteşem ünlü kadrosu ile ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışması İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması 1 Ocak itibari başlıyor. Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında Gizem Özdilli, Hatice, Aslızen ve Simge Tertemiz gibi isimler yer alırken yarışmada en çok dikkat çeken ve güzelliği ile beğenilen isim ise Sevil Uyar isimli yarışmacı olmaktadır. Sevil Uyar İşte Benim Stilim yarışmasında yer almasından dolayı izleyenler tarafından ise Sevil Uyar kimdir kaç yaşında ve boyu kilosu kaç gibi soruların sorulmasından dolayı Sevil Uyar hakkındaki bilgileri sizler için derledik.

İşte Benim Stilim Ünlüler Sevil Uyar Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Sevil Uyar Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Sevil Uyar, 1982 yılında İstanbul da doğmuştur. Sevil Uyar, 2004 yılında katıldığı Miss Turkey güzellik yarışmasında beşinci olmasının ardından 2005 yılında Aşk Oyunu adlı dizideki başrolü ile sanat hayatına atıldı. Ayla Algan, Şahika Tekand ve Meltem Cumbul gibi ustalardan eğitim aldı. 2006 yılında katıldığı Miss Model of Turkey yarışmasında Türkiye birincisi olan Sevil Uyar, 2007 yılında Çılgın Dersane Kampta filmi ile beyazperdeye başrol oyuncusu olarak merhaba dedi. Aynı yıl "Yalan Dünya" isimli televizyon dizisinde başrol oynayan sanatçı, Star TV'de yayınlanan "Zoom" isimli magazin programının da sunuculuğunu yapmaya başladı. 2008 yılında "Geç Gelen Bahar" isimli televizyon dizisinde oynayan Sevil Uyar, 2009 yılında "Konak" isimli sinema yapıtında başrol oyuncusu olarak görev aldı. 2010 yılında MTV Müzik Kanalı'nda "Rock Chart" isimli programı başarılı bir şekilde sunan Sevil Uyar aynı yıl Kristal Klaket (Kısa Film Yarışması Ödül Töreni) Sunuculuğunu yaptı. Yine 2010 yılında kendisine tiyatronun kapılarını açan "Engelsizsiniz" isimli oyun ile Erol Günaydın sahnesinde ilk tiyatro oyununu sergiledi. 2011 yılında tiyatro çalışmalarına hız veren Sevil Uyar, "Arapsaçı" isimli komedi oyununda görev aldı. Sevil Uyar yine aynı yıl Sivil Toplum Kuruluşları SİYAD Ödül Töreni'nde sunuculuk yaptı. 2012 yılında tiyatroya iyice ağırlık veren Sevil Uyar, bu tiyatro ile birlikte "Seninle Evlenir Miyim?" isimli komedi oyununda rol almaya başladı. Tiyatroseverlerce de çok beğenilen bu komedi oyunu aynı yıl Suna Pekuysal Ödülleri'nde Yılın En İyi Komedi Oyunu ödülünü aldı.

Sevil Uyar Yaşı: 33
Sevil Uyar Boyu: 1,73
Sevil Uyar Kilosu: 56

işte benim stilim ünlüler sevil uyar, işte benim stilim ünlüler sevil uyar kaç yaşında, işte benim stilim sevil uyar kıyafetleri, işte benim stilim ünlüler sevil uyar kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, sevil uyar, sevil uyar kimdir, sevil uyar kaç yaşında, sevil uyar boyu kilosu kaç, sevil uyar resimleri, ibs sevil uyar
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevir Uyar Kimdir>>
Aslızen Kimdir>>
Yasemin Öztürk Kimdir>>

Sevil Uyar Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top