İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER TUĞÇE ÖZBUDAK KİMDİR

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması Tv8 ekranlarında başlıyor. Yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacılar ile ekranlarda olan İşte Benim Stilim 2016 da bu sezon birbirinden ünlü isimler yarışırken jüri üyeleri ünlülerin kıyafetlerini yorumlayacaklar. Jüri olarak İvana Sert, hakan Akkaya ve Neslihan Yargıcı'nın yer aldığı yarışmada bu sezon birincilik için yarışacak yarışmacılar arasında yer alan isimlerden biri de Tuğçe Özbudak isimli yarışmacıdır. İzleyici tarafından Tuğçe Özbudak kimdir, Tuğçe kaç yaşında ve boyu kilosu kaç gibi sorular sorulmaya başlaması üzerine sizler bu soruların cevaplarını derledik.

İşte Benim Stilim Ünlüler Tuğçe Özbudak Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Tuğçe Özbudak Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Tuğçe Özbudak, 10 Haziran 1982 tarihinde Ankara’da doğmuştur. Bilkent Üniversitesi, Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi Tiyatro bölümünden mezun oldu. Kanaltürk’te yayınlanan Pasaport yarışmasının sunuculuğunu yaptı. Uydudan ve D Smart'tan yayın yapan Kanal 13’te Gecenin Yıldızları adlı magazin programını sundu. 2008 – 2010 yılları arasında “Adanalı” adlı dizide Pınar karakterini canlandırdı. 2015 yılı Ocak ayında “Yusuf ve Yusuf” adlı sinema filminde Ali Sunal ile birlikte rol aldı.

Tuğçe Özbudak Yaşı: 33
Tuğçe Özbudak Boyu: 1,65
Tuğçe Özbudak Kilosu: 57

Tuğçe Özbudak Filmleri ve Dizileri : 
2015 - Yusuf ve Yusuf (Sinema Filmi)
2011 - Nuri (Nazlı) (TV Dizisi)
2008 - Memur Muzaffer (Gizem) (TV Dizisi)
2008 - Gece Gündüz (Aynur) (TV Dizisi)
2008 - Adanalı (Pınar) (TV Dizisi)
2007 - Yalan Dünya (İpek) (TV Dizisi) 
2007 - Son Ders: Aşk ve Üniversite (Kübra) (Sinema Filmi)
2007 - Kuzey Rüzgarı (Canan) (TV Dizisi) 
2007 - Kod Adı Kaos (Başak Yörükoğlu) (TV Dizisi)
2007 - El Gibi (Elif) (TV Dizisi)
2006 - Kod Adı (Başak Yörükoğlu) (TV Dizisi)
2006 - Aloya (Zeynep) (TV Dizisi)

işte benim stilim ünlüler tuğçe özbudak, işte benim stilim ünlüler tugce ozbudak kaç yaşında, işte benim stilim tuğçe özbudak kıyafetleri, işte benim stilim ünlüler tuğçe özbudak kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, tuğçe özbudak, tuğçe özbudak kimdir, tuğçe özbudak kaç yaşında, tuğçe özbudak boyu kilosu kaç, tuğçe özbudak resimleri, ibs tuğçe özbudak
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevir Uyar Kimdir>>
Aslızen Kimdir>>

Tuğçe Özbudak Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top