yasemin-ozturk-kimdir

İŞTE BENİM STİLİM YASEMİN ÖZTÜRK KİMDİR

İşte Benim Stilim 2016 Ünlüler yarışmacıları arasında olan ve sevilen bir isim olan Yasemin Öztürk kimdir. TV8'in sevilen yarışma programlarından olan İşte Benim Stilim bu sezon ünlüler olarak ekranlarda olacaktır. Birbirinden değerli ünlü isimlerin yarışacağı İşte benim Stilim Ünlüler yarışması izleyici karşısında olacaktır. Oldukça ilgi gören ve sevilen yarışmalardan olan İşte Benim Stilimde jüri artık ünlü yarışmacıları kıyafetlerini değerlendirecekler. Peki 2016 İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları kimler. Yarışmacılardan en dikkat çeken ve aranan isimlerin başında Yasemin Öztürk gelmektedir. Yasemin Öztürk kimdir kaç yaşında ve boyu kilosu kaçtır gibi bilgileri sizler için derledik.

İşte Benim Stilim Ünlüler Yasemin Öztürk Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Yasemin Öztürk Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Yasemin Öztürk, 25 Şubat 1974 yılında Ankara da dünyaya gelmiştir. Bilkent Üniversitesi Tiyatro Bölümünde eğitim gören usta oyuncu ilk olarak Trt1 de Koçum Benim adlı dizide rol almış ve bundan sonra birçok dizi ve filmde yer almıştır. İlk olarak “Koçum Benim Dizisi” ile tanıdığımız güzel oyuncu Yasemin Öztürk daha sonra Ezo Gelin, Üvey Baba, Kurtlar Vadisi, Aşka Sürgün ve Behzat Ç. gibi dönemine damga vuran birçok dizide gördük. Yer aldığı her dizide kendisini ön plana çıkarmayı bilen güzel oyuncu, yönetmenlerin ve yapımcıların ilgisini çekmeyi başarmaktadır. Rol aldığı dizilerde oldukça başarılı olan ve sergilediği oyunculuk performansı ile adından söz ettiren Yasemin Öztürk şimdi ise İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ile ekranlarda olacaktır.

Yasemin Öztürk Yaşı: 41
Yasemin Öztürk Boyu: 1,72
Yasemin Öztürk Kilosu: 58

işte benim stilim ünlüler yasemin öztürk, işte benim stilim yasemin öztürk kaç yaşında, işte benim stilim yasemin öztürk kıyafetleri, işte benim stilim yasemin öztürk kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, yasemin öztürk, yasemin öztürk kimdir, yasemin öztürk kaç yaşında, yasemin öztürk boyu kilosu kaç, yasemin öztürk resimleri, ibs yasemin öztürk
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevir Uyar Kimdir>>
Aslızen Kimdir>>

Yasemin Öztürk Resimleri
- Reklamlar -

1 yorum:

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top