İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YEŞİM ERÇETİN KİMDİR

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları belli oldu. Yeni sezonunda ünlü isimlerin yarışacağı İşte benim Stilim de bu sezon hem yeni yarışmacılar yer alırken hemde yeni jüri üyeleri yer alacaktır. İvana Sert, Hakan Akkaya ve Neslihan Yargıcı'nın jüri koltuğunda oturduğu İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan ve beğenilen isimlerden bir tanesi de Yeşim Erçetin isimli yarışmacı olmaktadır. İzleyici tarafından Yeşim Erçetin kimdir kaç yaşında ve boyu kilosu kaç gibi merak edilen bilgileri sizler için derledik. İşte Yeşim Erçetin hakkındaki merak edilen bilgiler...

İşte Benim Stilim Ünlüler Yeşim Erçetin Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Yeşim Erçetin Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Yeşim Erçetin 1979 yılında İstanbul da doğmuştur. 1996 yılında Neşe Erbek mankenlik ajansında profesyonel mankenlik yapmaya başladı. Mankenlikten sonra bir çok tv programlarının sunuculuğunu yaptı. HBB(Sporazzi), Kanal 6(Top Secret), Best Tv (Yeşim), MMC(1’den 3’e)adlı programları sundu. Daha sonra ise dizilerde de rol almaya başlayan Yeşim Erçetin Sensiz Olmuyor, Serseri gibi dizilerde de oyunculuk yaptı. Ozon Orhon ile evlenen Yeşim Erçetin'in, Ozan Orhon ile olan evliliğinden 4 yaşında Yağmur adında bir kızı var. Ayrıca albüm de çıkaran Yeşim Erçetin'in Aşk İçin isimli albümü de bulunmaktadır. Yeşim Erçetin şimdi ise İşte Benim Stilim Ünlüler de yarışacaktır.

Yeşim Erçetin Yaşı: 36
Yeşim Erçetin Boyu: 171
Yeşim Erçetin Kilosu: 58

işte benim stilim ünlüler yeşim erçetin, işte benim stilim ünlüler yeşim erçetin kaç yaşında, işte benim stilim yeşim erçetin kıyafetleri, işte benim stilim ünlüler yeşim erçetin kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, yeşim erçetin, yeşim erçetin kimdir, yeşim erçetin kaç yaşında, yeşim erçetin boyu kilosu kaç, yeşim erçetin resimleri, ibs yeşim erçetin
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Sevir Uyar Kimdir>>
Aslızen Kimdir>>

Yeşim Erçetin Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top