İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER BERNA ÖZTÜRK KİMDİR

Yeni sezonda yeni yarışmacılar ve yeni jüri üyeleri ile ekranlarda olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında jüri üyesi olarak Neslihan Yargıcı ve Hakan Akkaya katılmıştı. Şimdi ise merak edilen şeylerden biri İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları kimler ve isimleri nelerdir. Sizlere daha önce yarışmacıların isimlerini duyurmuştuk. Bu yarışmacılardan biri olan ve dikkat çeken isimlerden birisi de Berna Öztürk isimli yarışmacı olmaktadır. Yazımızın devamında İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk kimdir, Berna Öztürk kaç yaşında ve nereli gibi bilgiler yazımızın devamındadır. İşte Berna Öztürk hakkındaki bilgiler..

İşte Benim Stilim Ünlüler Berna Öztürk Kimdir
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Berna Öztürk Kimdir
İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Berna Öztürk 28 Mart 1984 yılında İstanbul'da doğmuştur. İstanbul üniversitesi edebiyat fakültesi, sosyoloji bölümü son sınıf öğrencisi olan Berna Öztürk ünlü bir DJ'dir. Bir dönem magazin basınında Tarkan’ın baldızı olarak fazlaca yer aldı. Tarkan’ın eski sevgilisi Bilge Öztürk’ün kardeşi olan DJ Berna Öztürk 16 yaşından itibaren mankenlik ve modellik yapmaktadır.
Bazı TV dizileri ve tiyatro oyunlarında rol almıştır. Uzun zamandır DJ’lik yapan Berna Öztürk’ün hobileri arasında davul çalmak ve resim yapmak da bulunuyor. Başarılı DJ Berna Öztürk, su sporlarına da fazlasıyla meraklı. İyi bir kite board eğitmeni de olan DJ Berna ablası bilge ile birlikte Salih Alexander Çakır ve Seda Çelenk’in sahibi olduğu kite board akademi de hem yarışmalara hazırlanıyor hem de bu zevkli sporu öğrenmek isteyenlere eğitmenlik yapıyor. Kardeşleriyle iyi ilişkileri bulunan Berna Öztürk’ün ablası Bilge, kite board sporunda Dünya şampiyonasına katılarak milli sporcu ünvanına sahip oldu. Kendi imkanlarıyla yarışmaya katılan Öztürk, 2016 şampiyonasına katılmayı da hedefliyor.

Berna Öztürk Yaşı: 31
Berna Öztürk Boyu: 171
Berna Öztürk Kilosu: 55

işte benim stilim ünlüler berna öztürk, işte benim stilim ünlüler berna öztürk kaç yaşında, işte benim stilim berna öztürk kıyafetleri, işte benim stilim ünlüler berna öztürk kimdir, işte benim stilim ünlüler yarışmacıları kimler, berna öztürk, berna öztürk kimdir, berna öztürk kaç yaşında, berna öztürk boyu kilosu kaç, berna öztürk resimleri, ibs berna ozturk
http://gunceltime.blogspot.com.tr
Pelin Suade Kimdir>>
Nil Karataş Kimdir>>
İnci Pars Kimdir>>
Neslihan Önder Kimdir>>
Esra Sönmezer Kimdir>>
Simge Tertemiz Kimdir>>
Yeşim Erçetin Kimdir>>
Tuğçe Özbudak Kimdir>>
Berna Öztürk Kimdir>>
Esra Balamir Kimdir>>
Sevir Uyar Kimdir>>
Aslızen Kimdir>>

Berna Öztürk Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top