emel-ozkiziltas-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM EMEL ÖZKIZILTAŞ KİMDİR

Daha önce İşte Benim Stilim diğer sezonlarında yer alan ve yarışmaya damga vuran isimlerin yer aldığı sevilen yarışma programı İşte Benim Stilim All Star yepyeni bölümleri ile devam ediyor. Yayınlandığı ilk günden beri büyük ilgi gören İşte Benim Stilimde olan her türlü ayrıntıyı ve bilgileri sizlere aktarmaya devam edeceğiz. Toplam 15 yarışmacının yer aldığı yeni sezonda yarışmacılar bir bir podyum açılışlarını yaptılar. Yarışmada dikkatleri çeken ilk isim daha önce İşte Benim Stilimde birinci olmuş olan Emel Özkızıltaş oldu. Güzel yarışmacı Emel Özkızıltaş hakkındaki bilgileri sizler için derledik. İşte Emel Özkızıltaş biyografi bilgileri ve resimleri...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

Emel Özkızıltaş Kimdir

İşte Benim Stilim All Star yarışmasındaki Emel Özkızıltaş, daha önce 2. sezonda yarışmış ve birinci olmuştur. 1986 yılında İstanbul da doğan güzel yarışmacı Emel Özkızıltaş'ın anne ve babası ayrıdır. Bugüne kadar babasıyla hiç biraraya gelmemiştir. Babadan yoksun olarak büyüyen Emel Özkızıltaş uzun süre bir havayolu şirketinde kabin memurluğu görevi yapmış ve bu işten ayrıldıktan sonra önce Bugün Ne Giysem adlı yarışmaya katılmış ve sonrasında ise İşte Benim Stilim yarışmasına katılmıştır. Sade ve şık giyinmeyi sevdiğini söyleyen Emel Özkızıltaş İşte Benim Stilim yarışmasında 'tarz' giyinmek için para harcayınca ev kirasını ödeyemeyecek hale geldi. Asıl mesleği hosteslik olan başarılı yarışmacı Emel Özkızıltaş 'Hee' sözüyle herkesin dilindedir. Yarışmadaki cilveli ve sempatik tavırları ile beğeni toplayan Emel Özıkızıltaş'a Nur Yerlitaş lakap olarak Zennube adını takmıştır.

Emel Özkızıltaş Boyu: 1.75
Emel Özkızıltaş Kilo: 50
Emel Özkızıltaş Eğitim: Moda eğitimi alıyor
Emel Özkızıltaş Twitter: @emelozkiziltass
Emel Özkızıltaş Instagram: @emelozkiziltass

emel özkızıltaş kimdir, emel özkızıltaş kaç yaşında, emel özkızıltaş biyografi, emel ozkiziltas resimleri, emel özkızıltaş instagram fotografları, iste benim stilim all star yarismacilari, iste benim stilim emel ozkiziltas kimdir, işte benim stilim emel özkızıltaş kimdir, iste benim stilimdeki emel boyu kilosu kaç, all star emel kimdir,

Zeynep Öztürk Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Tuğçe Ergişi Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan Kimdir>>

Emel Özkızıltaş Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top