iste-benim-stilim-all-star
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI

Ekranların fenomen yarışması olan İşte Benim Stilim başlıyor. Bilindiği gibi ilk sezonu ile Show Tv de yayınlanan ve daha sonra TV8'e geçen sevilen yarışma toplamda 3 sezon yayınlandı ve oldukça ilgi görerek en çok izlenen yarışmalar arasında yerini almıştı. Yarışma şimdi ise toplam 3 sezonda yer alan en renkli yarışmacıların yer alması ile İşte Benim Stilim All Star olarak ekrana geliyor. Geçen 3 sezonda yarışmaya damga vuran ve beğenilen yarışmacıların olduğu İşte Benim Stilim All Star 31 Ağustos 2015 Pazartesi gününden itibaren hafta içi hergün TV8 ekranlarında olmaya devam edecek.
Oldukça merak edilen konulardan biri ise İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları kimler olacağı konusu olmaktadır. Yeni sezonuyla izleyici ile buluşacak olan İşte benim stilimde jüri üyeleri yine aynı isimler olurken, yarışmanın sunuculuğunu ise yine Öykü Serter yapmaktadır. Oldukça heyecanlı geçecek olan İşte Benim Stilim yeni sezonu ile ilgili tüm bilgileri sizler için derledik. İşte Benim Stilim All Star da yer alacak olan yarışmacı isimleri...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YENİ KURALLARI>>

İşte Benim Stilim All Star Yarışmacıları Kimler

1. Aysegül Doğan
2. Aysenur Balcı
3. Gizem Güler Kimdir>>
4. Tuğçe Ergişi Kimdir>>
5. Çiğdem Çelik Kimdir>>
6. Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
7. Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
8. Ezgi Baylar Kimdir>>
9. Nihal Candan Kimdir>>
10. Gülşah Yılmaz Kimdir>>
11. Emel Özkızıltaş Kimdir>>
12. Aycan - Nurcan Şencan (İkizler) Kimdir>>
13. Nazlı Hamarat Kimdir>>
14. Ezgi Ünal Kimdir>>
www.gunceltime.blogspot.com
Sizce All Star da Kimler Olsun Yorum Yap...

işte benim stilim all star yarışmacıları kimler, iste benim stilim all star yarismacilari kimler, iste benim sitilim all star, işte benim sitilim oll star ne zaman başlıyor, işte benim stilimde kimler olacak, işte benim sitilim yarışmacı isimleri, işte benim stilim yeni sezon yarışmacıları kim, işte benim stilim all starda kimler olacak, ayşenur balcı yeni sezonda olacak mı,
- Reklamlar -

2 yorum:

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top