iste-benim-stilim-ezgi-unal-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM EZGİ ÜNAL KİMDİR yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Ekranların sevilen yarışma programı olan İşte Benim Stilim All Star 4. sezon yarışmacıları ile devam etmektedir. 30 Ağustos Pazar günü yepyeni bölümleri ve birbirinden güzel 15 yeni yarışmacılar ile ekranlarda olmaya devam edecek. 

Üçüncü sezonun final yapması ile birinci Ezgi Ünal olurken, şimdi ise tekrar yarışma ile izleyici karşısındadır. 15 güzel ve iddialı yarışmacılardan oluşan İşte Benim Stilimde heyecan ve rekabet yine üst seviyede olacağa benziyor. Hepsi birincilik için yarışacak ve en stil kadın ünvanını alacak.

Sizlere İşte Benim Stilimin yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim All Star 4. sezon yarışmacıları arasında olan Ezgi Ünal hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Ezgi Ünal biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir?

Ezgi Ünal Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim All Star yeni sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Ezgi Ünal, 1989 yılında Isparta da doğmuştur. Aslen Isparta'lı ve 26 yaşında olan güzel yarışmacı Ezgi Ünal Moda Tasarım bölümü mezunudur. Geçen sezon yani İşte Benim Stilim 3. sezon birincisi olan Ezgi Ünal şimdi tekrar ekranlardadır. 

İstanbul da yaşamakta olan Ezgi Ünal yarışmada kendine çok güvendiğini ve iddialı olduğunu belirtmektedir. Güzel yarışmacı Ezgi daha önce de Alabora isimli yarışmada da yer almıştır. Ezgi Ünal yaşı boyu kilosu gibi bilgileri sizler için derledik;

Ezgi Ünal Yaşı: 26
Ezgi Ünal Boyu: 1,75
Ezgi Ünal Kilosu: 56

ezgi ünal kimdir, ezgi ünal resimleri, ezgi ünal kaç yaşında, ezgi ünal boyu kilosu yaşı kaç, işte benim stilim ezgi kimdir, işte benim stilimdeki ezgi ünal resimleri, iste benim sitilim ezgi unal, işte benim stilim yeni yarışmacılar, iste benim stilim all star ezgi unal

Ezgi Ünal Resimleri
- Reklamlar -

1 yorum:

  1. ezgi ünal Gülşah ver orada şilan kendilerini bir şey sanıyorlar ezgi çok çirkin ben beyenmıyorum birde diyorki ben zor beyenirim acaba onu kim beyeniyorrr şilan öyle güzelliğine güveniyor heralda Gülşah çokkk agresif herkese verecek bir cevabı var ukalacaaaaaaaaaaaa.............

    YanıtlaSil

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top