iste-benim-stilim-nazli-hamarat-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR NAZLI HAMARAT KİMDİR

İşte benim stilim yarışmasına yeni bir yarışmacı katıldı. Hepimizin tanıdığı Nazlı Hamarat İşte Benim Stilim All Stara katıldı. İşte Benim Stilim All Star yarışmasının en güzelleri arasında yer alan Nazlı Hamarat izleyici tarafından oldukça beğenilmekte ve desteklenmektedir. Yarışmaya sonradan katılan ve tanınan isim olan Nazlı hakkındaki bilgileri sizler için derledik. Daha önceki sezonlara damga vuran isimlerden Ayşenur Balcı, Ayşegül Doğan, Aycan Nurcan Kardeşler, Emel Özkızıltaş gibi başarılı bir çok yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilim All Star yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Hergün yeni bölüm ile yeni kıyafetler ile podyuma çıkan yarışmacılar içerisinde en dikkat çeken isimlerden bir tanesi de güzel ve başarılı yarışmacı Nazlı Hamarat olmaktadır. Daha önce yarıştığı dönemde yarışmada sevilen isimlerden olan Nazlı Hamarat hakkındaki bilgileri sizler için derledik. İşte Nazlı Hamarat biyografi bilgileri...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

Nazlı Hamarat Kimdir
İşte Benim Stilim All Star yarışmasındaki güzel yarışmacı Nazlı Hamarat, 2. sezon Bu Tarz Benim yarışmacısıdır. 1988 yılında Balıkesir, Bandırma’da doğmuştur. Bandırma da bulunan Marmara Sinemasının sahibi Zekai Hamarat’ın kızıdır. İzmir Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon bölümünden mezun olmuştur. Nazlı Hamarat, önce 2011 yılında önce “24 saat” adlı albümünü sonra da “Tak” adlı albümünü çıkardı. Nazlı Hamarat’ın çıkış şarkısı olan “24 Saat”i, Türkiye’de en son Serdar Ortaç‘ın “Poşet”, Fatih Ürek‘in “Sus” şarkılarının bestecisi, yurt dışında da Bob Sinclar,Pitbull, Shaggy gibi dünya starları ile yaptığı çalışmalarla tanınan Costi Ionita besteledi.

Şarkının sözleri ise Burak Buluç‘a ait. 2012 yılında bir röportajında Türkiye’nin ilk ve tek showgirl görevini üstlendiğini söyledi. 2012 yılının Mayıs ayında Beyaz Tv ekranlarında daha önce Önder Bekensir‘in sunduğu “Yıldızlar Kulübü” adlı magazin programını sunmaya başladı. Nazlı Hamarat, 30 Kasım 2014 tarihinde başlayan ikinci sezon “Bu Tarz Benim” adlı yarışma programına katıldı. Safiye Soyman ve şarkıcı Soner Sarıkabadayı‘nın konuk jüri olduğu gecede ise sunuculuğunu Öykü Serter‘in üstlendiği programın jüri kadrosunda; Nur Yerlitaş, İvana Sert, Uğurkan Erez veKemal Doğulu yer alıyor. Programın Yeni Sezon Eleme Gecesi’nde ünlü modacı Erol Albayrak defilesi de yapıldı.

Nazlı Hamarat Yaşı:
Nazlı Hamarat Boyu:
Nazlı Hamarat Kilosu:
Nazlı Hamarat Twitter:
Nazlı Hamarat Instagram:

nazlı hamarat kimdir, nazlı hamarat kaç yaşında, nazlı hamarat biyografi, nazlı hamarat resimleri, nazlı hamarat instagram fotografları, iste benim stilim all star yarismacilari, iste benim stilim nazlı hamarat kimdir, işte benim stilim nazlı hamarat kimdir, iste benim stilimdeki nazlı hamarat kilosu kaç, all star nazlı hamarat kimdir,

Zeynep Öztürk Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan Kimdir>>

Nazlı Hamarat Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top