İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ZEYNEP ÖZTÜRK KİMDİR

Tv 8 ekranlarının en çok izlenen ve oldukça dikkat çeken yarışmasından biri olan İşte Benim Stilim yarışmasına her hafta eleme yapılarak bir kişi yarışmaya veda ederek devam eden yarışmaya 19 Ekim pazartesi günü bir kişi daha dahil oldu. Yarışmaya dahil olan yeni isim Zeynep Öztürk dahil oldu. Her hafta cuma günü en çok puan alan kişiye 10 bin TL para ödülü verilerek yarışmacılar arasında kıyasıya rekabet büyük heyecanla devam ediyor. İşte Benim Stilim All yarışmasına dahil olan yarışmacılardan Zeynep Öztürk diğer yarışmacılar gibi geçen sezonlarda yarışmış bir isimdir. Zeynep Öztürk hakkında merak edilenleri yaşını, biyografisi sizler için araştırdık ve derledik.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

Zeynep Öztürk Kimdir 

İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları arasında olan ve yarışmaya yeni katılan isim olan Zeynep Öztürk, 09 Eylül 1983 yılında İstanbul’da doğmuştur. Lise mezunudur. TV sunucusu ve modeldir. Araba kullanmak, ata binmek ve basketbol oynamaktan hoşlanmakta olan Zeynep Öztürk, 1,72 boyunda ve 52 kilo olup 36 beden elbise giymekte ve 37 numara ayakkabı kullanmaktadır. Zeynep Öztürk, styling ile uğraşıyor. Zeynep Öztürk, 30 Kasım 2014 tarihinde ikinci sezon başlayan “Bu Tarz Benim” adlı yarışma programına katıldı. Yarışmanın yanı sıra dizilerde de oynayan güzel yarışmacının yer aldığı diziler şu şekildedir.

Zeynep Öztürk Yaşı: 32
Zeynep Öztürk Boyu: 1,72
Zeynep Öztürk Kilosu: 52

Filmleri ve Dizileri : 
2012 - Ateşe Uçan Kelebekler (Sinema Filmi)
2007 - Genco (Bengü)(TV Dizisi)
2006 - Dünyayı Kurtaran Adamın Oğlu (Sinema Filmi)
2005 - Aşk Oyunu (Zeynep) (TV Dizisi)
2004 - Yağmur Zamanı (TV Dizisi)
2004 - Avrupa Yakası 1. Sezon (Konuk Oyuncu) (TV Dizisi )
2003 - 2006 - Sihirli Annem (Ahu)(TV Dizisi)

zeynep öztürk kimdir, zeynep öztürk kaç yaşında, zeynep öztürk biyografi, zeynep öztürk resimleri, zeynep öztürk instagram fotografları, iste benim stilim all star yarismacilari, iste benim stilim zeynep öztürk kimdir, zeynep öztürk kac yasinda, iste benim stilimdeki zeynep öztürk kilosu kaç, all star zeynep öztürk kimdir,

Zeynep Öztürk Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top