gulsah-yilmaz-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM GÜLŞAH YILMAZ KİMDİR
yazı www.gunceltime.blogspot.com'a ait
Yeni All Star sezonuna bomba gibi giren ve yepyeni yarışmacıların yer aldığı ekranların sevilen yarışma programı olan İşte Benim Stilim All Star 4. sezon yarışmacıları ile devam etmektedir. 30 Ağustos günü yepyeni bölümleri ve birbirinden güzel 15 yeni yarışmacılar ile ekranlarda olmaya devam edecek. 13 güzel ve iddialı yarışmacılardan oluşan İşte Benim Stilimde heyecan ve rekabet yine üst seviyede olacağa benziyor. 

Sizlere İşte Benim Stilimin yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Daha önceki yazılarımızda bir çok yarışmacı hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise İşte Benim Stilim All Star 4. sezon yarışmacıları arasında olan Gülşah Yılmaz hakkında bilgileri, yarışmacının resimlerini ve Gülşah Yılmaz biyografi bilgilerini paylaşacağız.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI>>

İşte Benim Stilim Gülşah Yılmaz Kimdir?

Gülşah Yılmaz Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
İşte Benim Stilim All Star 4. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Serpil Yılmaz, 1983 yılında İstanbul da doğmuştur. Asıl mesleği modacı ve styling olan güzel yarışmacı Gayri menkul işleri ile de ilgilenmektedir. Serpil Gülşah Yılmaz 32 yaşındadır. Oryantal dans etmeyi çok seven Gülşah Yılmaz oryantal dansta Türkiye derecesi olduğunu belirtti.

Gülşah Yılmaz İşte Benim Stilim yarışmasının 3. sezonunda yarışma yer almıştı. Şimdi ise All Star olarak yarışmada yeniden birinci olmaya çalışacaktır.

Serpil Gülşah Yılmaz Yaşı: 32
Serpil Gülşah Yılmaz Boyu: 1,78
Serpil Gülşah Yılmaz Kilosu: 58

serpil gülşah yılmaz kimdir, gülşah yılmaz kaç yaşında, işte benim stilim gülşah yılmaz, işte benim stilim serpil gülşah yılmaz resimleri, işte benim stilim yeni yarışmacısı serpil, gulsah yilmaz, iste benim sitilim gulsah yilmaz kim, ista benim stilim all star gulsah resimleri

Serpil Gülşah Yılmaz Resimleri
    
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top