berrak-deniz-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM BERRAK DENİZ KİMDİR

Altıncı sezon ve yeni yarışmacılar ile Tv8 ekranlarında devam eden İşte Benim Stilim 2016 tüm hızıyla devam ederken yarışmadan her hafta cuma günleri bir kişi elenmektedir. hafta içi aldıkları puanlar neticesinde elemeye kalan isimlerden bir kişi haftanın finalinde eleniyor.

İşte Benim Stilimde elenen yarışmacılar yerine ise yeni yarışmacılar gelmeye devam ediyor. İşte Benim Stilim'e yeni gelen yarışmacılar oldu. İşte Benim Stilim yeni gelen yarışmacılar Berrak Deniz, Damla Okuklu ve Ayşan Ojaghverdiyeva isimli yarışmacılar oldu. Yeni gelen yarışmacılar arasında ise en dikkat çeken Berrak Deniz olmaktadır. berrak Deniz kimdir, kaç yaşında ve boyu kilosu kaç gibi bilgiler yazımızdadır.

İşte Benim Stilime Yeni gelen Berrak Kimdir?

Berrak Deniz Kimdir
Berrak Deniz, 4 ocak 1988 yılında Mersin de doğmuştur. Oğlak burcu olan Berrak, Liseyi Mersin de Anadolu Lisesinde bitirdi daha sonra Açık Öğretim Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümünü bitirdi. Mersin'den 2007 yılında İstanbul'a ailesiyle geldi. Kısa bir dönem mankenlik yapan Berrak Deniz 19 yaşında kendi ajansını kurdu ve yoluna Berrak Deniz Ajans olarak devam etti.


Aksoy Filmin 6 yıl genel koordinatörlüğünü yaptı ve tüm filmlerinin cast direktörlüğünü yaptı. Fetih 1453 , Recep İvedik 2-3, Çılgın Dersane 2-3 , Erkekler gibi Türkiye'nin dev projelerine imza attı. Moda ve alışveriş tutkunu olan Berrak Deniz beğendiği kendine yakıştırdığı herşeyi alma taraftarı. Marka takıntısı ise yok. Berrak tam bir alışveriş hastası olduğunu düşünüyor. Tarzına ve zevkine güvendiği için İşte Benim Stilim'e katıldığını söylüyor.

Berrak Deniz Yaşı: 28
Berrak Deniz Kilo: 58
Berrak Deniz Boyu: 1.68
Berrak Deniz Doğum Yeri: Mersin

işte benim stilim berrak deniz kimdir, berrak deniz kaç yaşında, berrak deniz resimleri, ibs berrak deniz, berrak deniz foto galeri, berrak deniz instagram, berrak deniz boy kilo, iste benim stilim berrak kim,

İşte Benim Stilim 6. Sezon yarışmacıları Kimler
- İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Berrak Deniz
- İşte benim Stilim Damla Okuklu
- İşte Benim Stilim Ayşan Ojaghverdiyeva Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Meral Avcı
- İşte Benim Stilim Tuğba İldeniz
- İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
- İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
- İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
- İşte Benim Stilim Özge Sarı
- İşte Benim Stilim Esin Çepni
- İşte Benim Stilim Zeynep Vuran

Berrak Deniz Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top