bahar-candan-kimdir

İŞTE BENİM STİLİM BAHAR CANDAN KİMDİR

İşte Benim Stilimde yeni bir sezon daha başladı ve ekranlarda olmaya devam ediyor. Nur Yerlitaş'ın tekrar jüri koltuğunda oturduğu İşte Benim Stilim 2016 da yine birbirinden güzel ve başarılı isimler yer almaktadır. Ünlüler sezonunun erken final yapmasının ardından hemen başlayan İşte Benim Stilim 2016 da yer alan yarışmacılardan bir tanesi de Bahar Candan isimli yarışmacıdır.

İşte Benim Stilim 2016 da yer alan Bahar Candan isimli yarışmacı konuşma tarzı ve hareketleri ile oldukça dikkat çekmektedir. Çocuksu tavırları ve yorumları ile ilgi çeken Bahar Candan kimdir, Bahar Candan kaç yaşında ve boyu kilosu kaç? Bahar Candan Nihal Candan'ın neyi oluyor. İşte Bahar Candan biyografi bilgileri ve ayrıntıları.

İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir?

Bahar Candan Kimdir

İşte Benim Stilim 2016 yeni sezon yarışmacısı olan Bahar Candan 1998 yılında İstanbul da doğmuştur. 18 yaşında olan güzel yarışmacı hepimizin tanıdığı Nihal Candan'ın kardeşidir. Daha önce İşte benim Stilimde yarışan Nihal Candan ile beraber bir kez gala gecesinde podyuma çıkan Bahar Candan şimdi ise yeni sezon yarışmacılarındandır. Bahar Candan Beykent Üniversitesi Hukuk Fakültesinde eğitim hayatına devam etmektedir.
Bahar Candan Yaşı: 18
Bahar Candan Boyu: 170
Bahar Candan Kilosu: 47

işte benim stilim bahar candan kimdir, bahar candan nihalin kardeşi mi, bahar candan kaç yaşında, bahar candan resimleri, ibs bahar candan biyografi, bahar candan galeri, bahar candan instagram, nihalin kardeşi bahar candan, bahar candan boy kilo,

İŞTE BENİM STİLİM 6. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER 
- İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Meral Avcı Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Tuğba İldeniz
- İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
- İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
- İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
- İşte Benim Stilim Özge Sarı
- İşte Benim Stilim Esin Çepni
- İşte Benim Stilim Zeynep Vuran

Bahar Candan Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top