İŞTE BENİM STİLİM DİLARA YAŞAR KİMDİR

İşte Benim Stilimde yeni bir sezon daha başladı ve ekranlarda olmaya devam ediyor. Nur Yerlitaş'ın tekrar jüri koltuğunda oturduğu İşte Benim Stilim 2016 da yine birbirinden güzel ve başarılı isimler yer almaktadır. Ünlüler sezonunun erken final yapmasının ardından hemen başlayan İşte Benim Stilim 2016 da yer alan yarışmacılardan bir tanesi de Dilara Rabia Yaşar isimli yarışmacıdır.

İşte Benim Stilim 2016 da yer alan Dilara Yaşar isimli yarışmacı güzelliği ile oldukça dikkat çekmektedir. İzleyici tarafından ilgi çeken Dilara Rabia Yaşar kimdir, Dilara Rabia Yaşar kaç yaşında ve boyu kilosu kaç? İşte Dilara Rabia Yaşar biyografi bilgileri ve ayrıntıları.

İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar Kimdir?

Dilara Yaşar Kimdir

İşte Benim Stilim 2016 yeni sezon yarışmacısı olan Dilara Rabia Yaşar, 1993 yılında İstanbul da doğmuştur. İstanbul Bahçelievler'de oturan güzel yarışmacı İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı öğrencisidir. Doğallıktan çok hoşlanan yarışmacı günlük hayatında makyaj yapmıyor. Vücudunda en beğendiği yeri olarak yüzünü söyleyen Dilara beğenmediği yeri ise bacak boyunun kısa olmasıymış. Moda konusunda tek bir tarzı olmayan Ruh haline göre ve kendisine yakışanı giymeye çalışan başarılı yarışmacı girdiği her yerde dikkat çektiğini iddia ediyor.
Dilara Yaşar Yaşı: 23
Dilara Yaşar Boyu: 1,73
Dilara Yaşar Kilosu: 55

işte benim stilim dilara yaşar kimdir, dilara yaşar kaç yaşında, dilara yaşar resimleri, ibs dilara biyografi, dilara yaşar galeri, dilara yaşar instagram, dilara yaşar boy kilo, iste benim stilim dilara yasar kim,

İŞTE BENİM STİLİM 6. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER 
- İşte Benim Stilim Dicle Turgal Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Dilara Rabia Yaşar Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Meral Avcı Kimdir>>
- İşte Benim Stilim Tuğba İldeniz
- İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
- İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
- İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
- İşte Benim Stilim Özge Sarı
- İşte Benim Stilim Esin Çepni
- İşte Benim Stilim Zeynep Vuran

Dilara Yaşar Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top