iste-benim-stilim-neda-kimdir

İŞTE BENİM STİLİM NEDA KİMDİR 

Tüm heyecanı ve görselliği ile devam eden İşte Benim Stilim All Srtar devam ederken yarışmaya yeni isimler katılmaya devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star'a yeni katılan isimlerden bir tanesi hepimizin tanıdığı Neda Poursaeıd oldu. Daha önce 3. sezon da yarışan ve oldukça beğeni toplayan hatta dansları ile olay yaratan Neda şimdi tekrardan All Star olarak yarışmada yerini aldı. Yarıştığı dönemde oldukça fazla ilgi toplayan güzel yarışmacı İşte Benim Stilim All Star yarışması ile ekranlarda olmaya devam edecektir. Tüm izleyenler güzel yarışmacının adından dolayı nereli olduğunu merak ederek İşte Benim Stilim All Star Neda nerelidir kaç yaşında gibi soruları sormaya başladılar. Bizde sizlere daha önceki yarışmacıların olduğu gibi bu yarışmacının da tüm merak edilen bilgilerini resimlerini ve Neda Poursaeıd kıyafetlerini sizlere günlük olarak aktarmaya devam edeceğiz. İşte Neda Poursaeıd hakkındaki bilgiler...

İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd Kimdir?

Neda Poursaeıd Kimdir
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir

İşte Benim Stilim All Star'a yeni katılan yarışmacılar arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Neda Poursaeıd, 1989 yılında İran da doğmuştur. 26 yaşında olan güzel yarışmacı Neda Türkçe'yi tam konuşamamaktadır. İran'lı olan Neda Poursaeıd 1 yıl önce İstanbul'a gelmiş ve 1 yıldır burada yaşamaktadır. Mimar olan İran'lı yarışmacı Neda, şimdi ise hosteslik yapmaktadır. İlerleyen günlerde bakalım Neda nasıl bir performans sergileyecek.

Neda Poursaeıd Yaşı: 26
Neda Poursaeıd Boyu: 1,73
Neda Poursaeıd Kilosu: 56

neda poursaıd kimdir, neda poursaıd kaç yaşında, işte benim stilim all star neda poursaıd, işte benim stilim neda poursaıd resimleri, işte benim stilim all star yeni yarışmacısı neda, neda poursaıd, iste benim sitilim neda poursaid kim, iste benim sitilim neda resimleri, neda kaç yaşında nereli, iste benim stilim neda nereli,

Neda Poursaeıd Resimleri


- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top