GÜLŞEN BANGIR BANGIR ŞARKI SÖZLERİ
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Müzik dünyasında önemli yere sahip olan sevilen sanatçı Gülşen yeni albümü ile yine yaza damgasını vuracağa benziyor. Bugüne kadar bir çok güzel şarkıya imza atan sevilen sanatçı Gülşen yeni şarkısı Bangır Bangır ile şimdiden oldukça sevilmeyi başardı.

Gülşen yeni albümü olan Bangır Bangır isimli albümünde toplamda 10 şarkı bulunmaktadır. Albümle aynı ismi taşıyan bangır bangır isimli yeni şarkısına birde klip çeken başarılı sanatçının klibi Küba da çekilmiştir. 

Gülşen Bangır Bangır isimli yen şarkısının sözleri ve müziği sanatçının kendisine aittir. Gülşen Bangır Bangır albümünün kapak fotoğrafı şimdiden oldukça dikkat çekmiştir. Gülşen'in yeni albümünün kapağındaki fotoğraf Katy Perry'in Roar isimli albüm kapağı ile aynı olması sosyal medyada konu olmuştur. 

GÜLŞEN BANGIR BANGIR ALBÜM ŞARKILARI>>>

GÜLŞEN BANGIR BANGIR ŞARKI SÖZLERİ

Gülşen - Bangır Bangır
bu yazı www.gunceltime.blogspot.com'a aittir
Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır 
Müzik son ses bangır bangır 
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağırrr 
Haydi, haydi saldır saldır 
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın 
Garanti bildin beni, havalandın 
Yürek yemiş sanki mübarek 
Neyine güvendin evladım 
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın 
Garanti bildin beni havalandın 
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman, sıfır aldın 

Yavrum kaldır kollarını 
Teslim ol etrafın sarılı 
Sabret af çıksın sana 
Ben öptürcem bu evin yollarını 
Yavrum kaldır kollarını 
Teslim ol etrafın sarılı 
Bunlar iyi günler 
Ben sana gösterecem kıvrak oyunlarımı 

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor, bağır 
Müzik son ses bangır bangır 
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağırr 
Haydi, haydi saldır saldır 
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın 
Garanti bildin beni, havalandın 
Yürek yemiş sanki mübarek 
Neyine güvendin evladım 
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın 
Garanti bildin beni havalandın 
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman, sıfır aldın 

Yavrum kaldır kollarını 
Teslim ol etrafın sarılı 
Sabret af çıksın sana 
Ben öptürcem bu evin yollarını 
Yavrum kaldır kollarını 
Teslim ol etrafın sarılı 
Bunlar iyi günler 
Ben sana gösterecem kıvrak oyunlarımı

gülşen bangır bangır şarkı sözleri, gülşen yeni şarkısının sözleri, gülkşen bangır bangır sözleri 2015, 2015 gülşen yeni klip şarkısının sözleri, gulsen bangir bangir sarki sozleri, gülşen yeni şarkısı, gülşen 2015 bangır bangır şarkısı, bangir bangir sarki sozü, 
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top