sima-serafettinova-kimdir

İŞTE BENİM STİLİM SİMA KİMDİR 

Tüm heyecanı ve görselliği ile devam eden İşte Benim Stilim All Srtar devam ederken yarışmaya yeni isimler katılmaya devam etmektedir. İşte Benim Stilim All Star'a yeni katılan isimlerden bir tanesi hepimizin tanıdığı Sima Şerafettinova oldu. Daha önce 3. sezon da yarışan ve oldukça tepki toplayan hatta yarışmadan diskalifiye olan Sima şimdi tekrardan All Star olarak yarışmada yerini aldı. Yarıştığı dönemde oldukça fazla tartışma yaratan ve hemen hemen her yarışmacı ile kavga içerisine giren güzel yarışmacı İşte Benim Stilim All Star yarışması ile ekranlarda olmaya devam edecektir. Bizde sizlere daha önceki yarışmacıların olduğu gibi bu yarışmacının da tüm merak edilen bilgilerini resimlerini ve Sima Şerafettiova kıyafetlerini sizlere günlük olarak aktarmaya devam edeceğiz. İşte Sima Şerafettinova hakkındaki bilgiler...

İşte Benim Stilim Sima Şerafetinova Kimdir?

Sima Şerafetinova Kimdir
İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları arasına yeni katılan ve tanıdık isim olan güzel ve iddialı yarışmacı Sima Şerafetinova, yarışmanın en küçük kızlarından biridir. Azerbaycan doğumlu olan Sima Şerafetinova 1998 yılında doğmuştur. Yaşı henüz 17 olan güzel yarışmacı Azerbaycan Best Model Of 2014 birincisidir. Uzun zamandır Türkiye de yaşayan Sima Şerafetinova, Bilgisayar Mühendisliği okumaktadır. Güzelliği ile büyüleyen başarılı yarışmacı Sima Şerafetinova kendi tarzına güvendiği ve süslü giyinmeyi sevdiği belirtmektedir. Bakalım Sima İşte Benim Stilim All Star sezonunda nasıl bir performans sergileyecek.

Sima Şerafetinova Yaşı: 17
Sima Şerafetinova Boyu: 1,85
Sima Şerafetinova Kilosu:
Sima Şerafetinova İnstagram : instagram/sima

işte benim stilim all star sima şerafetinova kimdir, işte benim stilimdeki sima kim, iste benim stilim sima serafetinova, işte benim stilim sima resimleri, sima şerefetinova kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, şima şerafettinova işte benim stilim, işte benim stilim all stara yeni katılan sima kimdir, sima serafettinova nerelidir,

Sima Şerafetinova Resimleri 
- Reklamlar -

3 yorum:

  1. Bence en guzel giyinen simadir ve her konuda haklidir

    YanıtlaSil
  2. Aaa menle yawiddi amma menden sanki 15 yaw boyuk gorunur gozeldi amma lovga ve yawina gore geyinen ve bezenen deyil tarz deyilsin canim benim

    YanıtlaSil
  3. cox wirinsen sima superrr

    YanıtlaSil

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top