BU TARZ BENİM AYGÜN AYDIN KİMDİR

İzleyici tarafından merakla beklenen yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması Show TV ekranlarında 19 Ocak Pazartesi günü birinci bölüm ile izleyicinin karşısında oldu. 

Sevilen ve en çok izlenen programlar arasında olan Bu Tarz Benim yarışması, birinci sezonu ile de oldukça başarılı olmuş ve hala yarışmacıları konuşulmaktadır. 

Show Tv ekranlarında başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının jürileri Cemil İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker, Chloe Loughnan Ortaç gibi başarılı isimlerden oluşmaktadır. 

Birinci bölümü ile ekranlarda olan Bu Tarz Benim yarışmasında ilk bölümde birbirinden güzel 13 yarışmacı tanıtıldı ve ilk podyum yürüyüşlerini yaptılar. İlk bölümün yayınlanması ile beraber izleyiciler bu tarz benim 2. sezon yarışmacılarını tanımış oldular. 

Merakla beklenen show tv bu tarz benim yarışmacılarının tanıtılması üzerine izleyiciler hemen yarışmacılar hakkında bilgileri araştırmaya başladılar. Bizde sizlere Show Tv Bu Tarz Benim yarışmacılarını tanıtmaya çalışacağız.

Show Tv Bu Tarz Benim yarışmacıları arasında olan ve hemen dikkatleri üzerine çeken yarışmacılardan bir tanesi de Aygün Aydın isimli güzel yarışmacıdır. Aygün Aydın kimdir kaç yaşında nerli gibi hakkında merak edilen bilgiler yazımızın devamındadır.

Aygün Aydın Kimdir

Show Tv ekranlarında başlayan fenomen yarışma Bu Tarz Benim yarışmacılarından olan Aygün Aydın, 1995 yılında İstanbul da doğmuştur. 20 yaşında olan genç yarışmacı Aygün Aydın güzelliği ile izleyenleri büyüledi.

20 yaşında olan güzel yarışmacı Aygün Aydın 1,70 boyunda ve 50 kilo ağırlığındadır. İlerleyen günlerde Aygün Aydınhakkında bilgiler güncellenecektir.

Aygün Aydın Yaşı: 20
Aygün Aydın Boyu: 1,70
Aygün Aydın Kilosu: 50
Aygün Aydın Twitter: 
Aygün Aydın İnstagram:

Aygün Aydın Resimleri


show tv bu tarz benim, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları, show tv bu tarz benim yarışmacı isimleri, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim aygün kimdir, bu tarz benim aygün aydın kimdir, show tv bu tarz benim aygün aydın kimdir, bu tarz benim aygün kaç yaşında, aygün aydın boyu kilosu kaç, bu tarz benim aygün aydın kıyafetleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top