BU TARZ BENİM SERPİL GÖK KİMDİR

Show TV de yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacılarla başlayan Bu Tarz Benim programı yine en çok izlenen ve sevilen programlardan biri olmayı hedefliyor. 

Show TV Bu Tarz Benim 1. sezon ile oldukça başarılı olmuş ve bu tarz benim birinci sezon kanzananı, Aycan-Nurcan Şencan yani ikizler olmuş ve büyük ödülü kazanmışlardı. 

Bu Tarz Benim, ikinci sezon yepyeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacıları ile ekranlara geliyor. Birbirinden güzel 13 yarışmacının yarışacağı Bu Tarz Benimde yine herkes kendi tarzını giyerek bu tarz benim diyecekler. 

Show Tv Bu Tarz Benim 2. Seozn yarışmacılarının kimler olduğu merak edilmektedir. Birbir tanıtılan yarışmacılar hakkındaki bilgiler ve ne iş yaptıkları oldukça merak edilmektedir. 

Bizde sizler için Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları tanıtmaya devam ediyoruz. 13 yeni yarışmacı ile 2. sezonuna devam eden sevilen yarışmada yarışacak olan güzellerden bir tanesi de Serpil Gök isimli yarışmacıdır. 

Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacılarından olan Serpil Gök ile ilgili merak edilenler, hakkındaki bilgiler ve Serpil Gök kimdir, Bu Tarz Benim yarışmasındaki Serpil Kimdir gibi sorularn cevapları yazımızın devamındadır.


Bu Tarz Benim Serpil Gök Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan isimlerden bir tanesi de Serpil Gök isimli yarışmacıdır. Serpil Gök 1991 yılında İstanbul da doğmuştur.

Güzel yarışmacı Serpil Gök pilates yapmakta ve ayrıca tiyatro ve sinema ile de ilgilenmektedir. ileride başarılı bir oyuncu olmayı isteyen Serpil Gök ailesi ile birlikte yaşamaktadırlar.

Çok hayalperes bir insan olduğunu söyeleyen Serpil çabuk sinirlenen bir yapıya sahiptir. Srpil Gök boyu 1,70 cm ve kilosu ise 53 kilodur. Serpil Gök hakkında bilgiler belli oldukça burada bulabilirsiniz.

Serpil Gök Yaşı: 24
Serpil Gök Boyu: 1,70
Serpil Gök Kilosu: 53
Serpil Gök İnstagram:

Serpil Gök Resimleri




bu tarz benim yeni yarışmacıları kimler isimleri neler, show tv deki bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim show tv, bu tarz benim serpil, bu tarz benim serpil gök kimdir, bu tarz benim serpil gök biyografi, bu tarz benim serpil gök resimleri, bu tarz benim serpil kaç yaşında boyu kilosu kaç,
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top