bu tarz benim, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim özde özkan, bu tarz benim özde özkan kimdir, özde özkan bu tarz benim resimleri, özde özkan kıyafetleri bu tarz benim, bu tarz benim özde türk mü, bu tarz benim özde özkan nereli, kaç yaşında, özde özkan biyografi

BU TARZ BENİM ÖZDE ÖZKAN KİMDİR

Ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim yarışması, ilgi ile izlenmeye devam ediyor. İki kanalda birden yayınlanan bu tarz benim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olmaktadır.

Birbirinden güzel yarışmacıların kendilerine yakışanı giyerek bu tarz benim dedikleri yarışmanın büyük ödülü olan 100 Bin TL'lik ödülü ve Türkiye'nin en tarz kadını olma ünvanını kazanmak için yarışmaktadır. 

Hafta içi hergün ekrana gelen ve hafta sonları ise eleme günü olan Bu Tarz Benim yarışmasında hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. Birinci sezondaki kavgaları aratmayan ve aynı şekilde yeni sezon da tartışmalı ve kavgalı geçmektedir. 

İdiialı yarışmacıların yer aldığı Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda birbirinden değerli isimler olan Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Serdar Ortaç'ın eşi olan Chole Lougnan yer almaktdır. Daha önce show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler ve yaşları hakkında bilgiler vermiştik.

Sizlere bu yazımızda ise show tv bu tarz benim Özde Özkan hakkında bilgiler vereceğiz. Bu tarz benimin iddialı ve güzel yarışmacıları arasında olan Özde Özkan hakkındaki bilgiler, bu tarz benim özde özkan kimdir, özde özkan kaç yaşında nereli boyu kilosu kaç gibi merak edilen soruların cevapları yazımızın devamındadır.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI>>>

Bu Tarz Benim Özde Özkan Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacılardan bir tanesi de Özde Özkan isimli arışmacıdır. 2. sezon Show TV Bu Tarz Benim yarışmacısı Özde Özkan, 6 Haziran, 1993 tarihinde İstanbul’da doğmuştur. İstanbul Mithatpaşa Anadolu Meslek Lisesinden mezun olduktan sonra Mimar Sinan Üniversitesi Güzel sanatlar Fakültesi Tekstil ve Moda tasarımı bölümünde okumaya devam etmektedir.

Show Tv Bu Tarz Benim Özde Özkan 1.78 cm. Boyunda ve 55 kilo ağırlığındadır. Daha önce 2013 yılında Best Model of Turkey yarışmasına katılmış ve Best Face kategorisinde en güzel yüz kazananı oldu. 2014 yılında Elidor Miss Turkey 2014 güzellik yarışmasına da katıldı. Şimdi Show Tv de yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında yarışan Özde Özan yarışmanın favori isimlerindendir.

Bu Tarz Benim Özde Özkan Yaşı: 21
Bu Tarz Benim Özde Özkan Boyu: 1,78
Bu Tarz Benim Özde Özkan Kilosu: 55
Bu Tarz Benim Özde Özkan Twitter:
Bu Tarz Benim Özde Özkan İnstagram:

Bu Tarz Benim Özde Özkan Resimleri


- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top