bu tarz benim, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim öykü ekinci, bu tarz benim öykü ekinci kimdir, öykü ekinci bu tarz benim resimleri, öykü ekinci kıyafetleri bu tarz benim, bu tarz benim öykü ekinci kıyafetleri, bu tarz benim öykü ekinci nereli, kaç yaşında, öykü ekinci biyografi

BU TARZ BENİM ÖYKÜ EKİNCİ KİMDİR

Ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim yarışması, ilgi ile izlenmeye devam ediyor. İki kanalda birden yayınlanan bu tarz benim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olmaktadır.
Birbirinden güzel yarışmacıların kendilerine yakışanı giyerek bu tarz benim dedikleri yarışmanın büyük ödülü olan 100 Bin TL'lik ödülü ve Türkiye'nin en tarz kadını olma ünvanını kazanmak için yarışmaktadır. 

Hafta içi hergün ekrana gelen ve hafta sonları ise eleme günü olan Bu Tarz Benim yarışmasında hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. Birinci sezondaki kavgaları aratmayan ve aynı şekilde yeni sezon da tartışmalı ve kavgalı geçmektedir. 

İdiialı yarışmacıların yer aldığı Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda birbirinden değerli isimler olan Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Serdar Ortaç'ın eşi olan Chole Lougnan yer almaktdır. Daha önce show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler ve yaşları hakkında bilgiler vermiştik.

Sizlere bu yazımızda ise show tv bu tarz benim Öykü Ekinci hakkında bilgiler vereceğiz. Bu tarz benimin iddialı ve güzel yarışmacıları arasında olan Öykü Ekinci hakkındaki bilgiler, bu tarz benim Öykü Ekinci kimdir, Öykü Ekinci kaç yaşında nereli boyu kilosu kaç gibi merak edilen soruların cevapları yazımızın devamındadır.

Bu Tarz Benim Öykü Ekinci Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Öykü Eknci,hakındaki bilgiler şu şekildedir. 

2. sezon Show TV Bu Tarz Benim yarışmacısı Öykü Ekinci, 1993 yılında İzmir’de doğmuştur. İzmir’de Üniversitede markacılık üzerine okumaktadır. Fenogram Ajans’a bağlı model olarak çalışmaktadır. Prova mankenliği yapan ve 1.75 cm. Boyunda, 58 kilo olan Öykü Ekinci, 2012 yılında “Bugün Ne Giysem” yarışmasına katıldı. 2014 yılında da “Bana Herşey Yakışır” yarışmasına katıldı. Ayakkabı takıntısı olan Öykünün 100’ün üzerinde ayakkabısı vardır.

Şimdi ise Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında yarışan ve iddialı yarışmacılar arasında olan Öykü Ekinci, güzelliği ile dikkat çeken isimler arasındadır.

Bu Tarz Benim Öykü Ekinci Yaşı: 22
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci Boyu: 1,75
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci Kilosu: 58
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci Twitter:
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci İnstagram:

Bu Tarz Benim Öykü Ekinci Resimleri



- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top