BU TARZ BENİM NİL ANKA KİMDİR

Bu sezonun yine en iddialı programlarından biri olmaya aday olan Bu Tarz Benim yarışması bilindiği gibi birinci sezonu ile oldukça ilgi görmüş ve takip edilmnişti. 

Birinci sezonunun bitimi ile gözler ikinci sezona çevrildi ve merakla beklenmeye başlandı. Eski jüri üyeleri ile bu tarz benim yarışması TV8'e geçmiş ve tüm yarışmacılarda oraya transfer olmuştu.

Show Tv ekranlarında başlayacak olan yeni Bu Tarz Benim yarışması ile aynı isimle devam edecektir. Show Tv de başlayacak olan Bu Tarz Benim jüri üyeleri ise ünlü modacı Cemil İpekçi, Stil danışmanı ve manken olan Umut Eker birde gazeteci köşe yazarı olan sunucu ve yazar olan Sibel Arna olmaktadır. 

Show Tv Bu Tarz Benim sunuculuğunu Ebru Akel yapmaktadır. Yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacılarla balşalayan Bu tarz benimde yarışacak olan yarışmacılar teker teker tanıtılmaya başlandı. 

Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan isimlerden bir tanesi de Nil Anka isimli yarışmacıdır. Yazımızın devamında Bu Tarz Benim Nil Anka kimdir, Nil Anka kaç yaşında boyu kilosu ve ölçüleri kaçtır gibi merak edilen bilgiler yazızımızın devamındadır.



Bu Tarz Benim Nil Anka Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında Nil Anka, 17 Kasım 1987 yılında İstanbul da doğmuştur. Yarşmanın en iddialı isimlerinden biri olan Nil Anka, fotomodel ve sanatçıdır.

Güzel yarışmacı Nil Anka'nın çocukluğu annesi ile sürekli yurt dışı seyahatlerinde geçti. Bu süre de, Almanya, Dubai, Amerika olmak üzere birçok ülke de bulundu. Türkiye'ye üniversite eğitimi için dönen Nil Anka siyaset ve hukuk eğitimi aldı. 

Üniversite döneminde kısa bir dönem fotomodellik yapan Nil Anka, profesyonel müzik hayatına eğitimini tamamladıktan sonra başladı. Birçok tv programına katılmış ve klibi bulunmaktadır.

Nil Anka Yaşı Kaç: 27
Nil Anka Boyu Kaç: 1,74
Nil Anka Kilosu Kaç: 56
Nil Anka Twitter Hesabı:
Nil Anka Facebook Hesabı:
Nil Anka İnstagram Hesabı:

Bu Tarz Benim Nil Anka Resimleri




bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benimin yeni yarışmacılarının isimleri, bu tarz benim show tv yarışmacıları, bu tarz benim nil anka, bu tarz benim nil anka kimdir, nil anka kaç yaşında, nil anka boyu kilosu kaç, nil anka biyografi ve resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top