bu tarz benim, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim irem özcan, bu tarz benim irem özcan kimdir, irem özcan bu tarz benim resimleri, irem özcan kıyafetleri bu tarz benim, bu tarz benim irem türk mü, bu tarz benim irem özcan nereli, kaç yaşında, irem özcan biyografi

BU TARZ BENİM İREM ÖZCAN (SONJA) KİMDİR

Show TV ekranlarının en sevilen ve çok izlenen programı olan Bu Tarz Benim hakkında bilgileri vermeye ve yarışmacıları tanıtmaya devam ediyoruz. 

Birinci sezonu ile büyük ilgi gören ve fenomen olan yarışma Bu Tarz Benim yeni sezon ile yine oldukça iddialı bir şekilde gelmektedir.

Show Tv de başlayacak olan Bu Tarz Benim yarışması yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacılarla ekranlarda olmaya devam ediyor ve Türkiye'nin tarz kadını olmak için birbirinden güzel 13 yarışmacı kıyasıya yarışıyor.

Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyeleri Cemil İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker ve Chole Lougnan olmaktadır. Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasının yeni yarışmacıları ise yine birbirinden iddialı ve hepsi birbirinden güzel kızlardan oluşmaktadır. 

Show TV de oldukça beğenilen ve ilgi gören Bu Tarz Benim yarışması için yeni yarışmacılar tanıtılmaya başlandı. Show TV Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan isimlerden bir tanesi de İrem Özcan isimli güzeldir. 

Yazımızın devamında sizlere Bu Tarz Benim İrem Özcan kimdir ve İrem Özcan biyografi gibi bilgilerini paylaşacağız. İlerleyen günlerde tüm yarışmacılar ile ilgili bilgileri buradan bulabilirsiniz.

Bu Tarz Benim İrem Özcan Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzelliği ve sivri dili ile tanınan İrem Özcan (Sonja) 1989 yılında İzmir de doğmuştur. Bu Tarz Benim yarışmasında renkli kişiliği ve güzelliği ile dikkat çeken İrem Özcan yarışmanın favori isimleri arasındadır. 

Show Tv Bu Tarz Benim İrem Özcan'ın boyu 1,69 ve kilosu ise 55 kilodur. Yarışmada kavgaları ile tanınan ve hemen hemen her programda tartışan güzel yarışmacı dans etmeyi ve çocuklarla ilgilenmeyi çok sevdiğini söylemektedir.

26 yaşında olan güzel yarışmacı İrem Özcan Sonja dansta olan hünerlerini yarışmada da göstermiş durumdadır. Sunucu Ebru Akel'in isteği üzerine dans eden İrem Özcan muhteşem dansı ile herkesin beğenisini kazanmıştır.

Bu Tarz Benim İrem Özcan Yaşı: 26
Bu Tarz Benim İrem Özcan Boyu: 1,69
Bu Tarz Benim İrem Özcan Kilosu: 55
Bu Tarz Benim İrem Özcan Twitter:
Bu Tarz Benim İrem Özcan İnstagram:

Bu Tarz Benim İrem Özcan Resimleri




- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top