BU TARZ BENİM İDİL NAZ KALUÇ KİMDİR

Ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim yarışması, ilgi ile izlenmeye devam ediyor. İki kanalda birden yayınlanan bu tarz benim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olmaktadır.
Birbirinden güzel yarışmacıların kendilerine yakışanı giyerek bu tarz benim dedikleri yarışmanın büyük ödülü olan 100 Bin TL'lik ödülü ve Türkiye'nin en tarz kadını olma ünvanını kazanmak için yarışmaktadır. 

Hafta içi hergün ekrana gelen ve hafta sonları ise eleme günü olan Bu Tarz Benim yarışmasında hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. Birinci sezondaki kavgaları aratmayan ve aynı şekilde yeni sezon da tartışmalı ve kavgalı geçmektedir. 

İdiialı yarışmacıların yer aldığı Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda birbirinden değerli isimler olan Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Serdar Ortaç'ın eşi olan Chole Lougnan yer almaktdır. Daha önce show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler ve yaşları hakkında bilgiler vermiştik.

Sizlere bu yazımızda ise show tv bu tarz benim İdil Naz Kaluç hakkında bilgiler vereceğiz. Bu tarz benimin iddialı ve güzel yarışmacıları arasında olan İdil Naz Kaluç hakkındaki bilgiler, bu tarz benim İdil Naz Kaluç kimdir, İdil Naz Kaluç kaç yaşında nereli boyu kilosu kaç gibi merak edilen soruların cevapları yazımızın devamındadır.

Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan İdil Naz Kaluç, hakkında bilgiler ve Bu Tarz Benim İdil Naz biyografi bilgileri ile resimleri yazımızın devamındadır.


2. sezon Show TV Bu Tarz Benim yarışmacısı İdil Naz Kaluç, 27 Temmuz 1994 tarihinde Bulgaristan'ın başkenti Sofya’da doğmuştur. İstanbul'da yaşayan İdil Naz Kaluç’un memleketi Sofya’dır. Haliç Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulunda eğitim görmeye devam etmektedir. 


1.67 boyunda ve 50 kilo ağırlığında olan İdil Naz Kaluç, Erka Production’da oyuncu olarak iş yapmaktadır. Show Tv Bu tarz benim yarışmasında güzelliği ile dikkat çeken İdil Naz iddialı yarışmacılar arasındadır.


Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Yaşı: 20

Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Boyu: 1,67
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Kilosu: 50
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Twitter:
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç İnstagram:

bu tarz benim, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim idil naz kaluç, bu tarz benim idil naz kaluç kimdir, idil naz kaluç bu tarz benim resimleri, idil naz kaluç kıyafetleri bu tarz benim, bu tarz benim idil naz kaluç kıyafetleri, bu tarz benim idil naz kaluç nereli, kaç yaşında, idil naz kaluç biyografi

Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top