BU TARZ BENİM ECEM AKKAYA KİMDİR

Bu sezonun yine en iddialı programlarından biri olmaya aday olan Bu Tarz Benim yarışması bilindiği gibi birinci sezonu ile oldukça ilgi görmüş ve takip edilmişti. 

Birinci sezonunun bitimi ile gözler ikinci sezona çevrildi ve merakla beklenmeye başlandı. Eski jüri üyeleri ile bu tarz benim yarışması TV8'e geçmiş ve tüm yarışmacılarda oraya transfer olmuştu.

Show Tv ekranlarında başlayacak olan yeni Bu Tarz Benim yarışması ile aynı isimle devam edecektir. Show Tv de başlayacak olan Bu Tarz Benim jüri üyeleri ise ünlü modacı Cemil İpekçi, Stil danışmanı ve manken olan Umut Eker birde gazeteci, köşe yazarı, sunucu ve yazar olan Sibel Arna olmaktadır. 

Show Tv Bu Tarz Benim sunuculuğunu Ebru Akel yapmaktadır. Yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacılarla başlayan Bu tarz benimde yarışacak olan yarışmacılar teker teker tanıtılmaya başlandı. 

Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan isimlerden bir tanesi de Ecem Akkaya isimli yarışmacıdır. Yazımızın devamında Bu Tarz Benim Ecem Akkaya kimdir, Ecem Akkaya kaç yaşında boyu kilosu ve ölçüleri kaçtır gibi merak edilen bilgiler yazızımızın devamındadır.


Bu Tarz Benim Ecem Akkaya Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında Ecem Akkaya, diğer yarışmacılar gibi hırslı ve iddialı olduğunu belirtmiş ve kazanacağından emin olduğunu söylemiştir.

Show Tv Bu Tarz Benim yarışmacısı olan Ecem Akkaya 1989 yılında İstanbul da doğmuştur. Güzelliği ile dikkat çeken Ecem Akkaya 1,65 boyunda ve 52 kilo ağırlığındadır.

İlerleyen günlerde diğer Bu Tarz Benim yarışmacılarının olduğu gibi Ecem Akkaya hakkındadki daha geniş bilgileri sizlere aktaracağız.

Ecem Akkaya Yaşı: 26
Ecem Akkaya Boyu: 1,65
Ecem Akkaya Kilosu: 52
Ecem Akkaya İnstagram:


Ecem Akkaya Resimleri




bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benimin yeni yarışmacılarının isimleri, bu tarz benim show tv yarışmacıları, bu tarz benim ecem akkaya, bu tarz benim ecem akkaya kimdir, ecem akkaya kaç yaşında, ecem akkaya boyu kilosu kaç, ecem akkaya biyografi ve resimleri
- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top