bu tarz benim, show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim duygu harman, bu tarz benim duygu harman kimdir,duygu harman bu tarz benim resimleri,duygu harman kıyafetleri bu tarz benim, bu tarz benim duygu harman kıyafetleri, bu tarz benim duygu harman nereli, kaç yaşında,duygu harman biyografi


BU TARZ BENİM DUYGU HARMAN KİMDİR

Ekranların en çok izlenen ve sevilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim yarışması, ilgi ile izlenmeye devam ediyor. İki kanalda birden yayınlanan bu tarz benim yarışması hafta içi hergün ekranlarda olmaktadır.
Birbirinden güzel yarışmacıların kendilerine yakışanı giyerek bu tarz benim dedikleri yarışmanın büyük ödülü olan 100 Bin TL'lik ödülü ve Türkiye'nin en tarz kadını olma ünvanını kazanmak için yarışmaktadır. 

Hafta içi hergün ekrana gelen ve hafta sonları ise eleme günü olan Bu Tarz Benim yarışmasında hemen hemen hergün bir tartışma yaşanmaktadır. Birinci sezondaki kavgaları aratmayan ve aynı şekilde yeni sezon da tartışmalı ve kavgalı geçmektedir. 

İdiialı yarışmacıların yer aldığı Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında jüri koltuğunda birbirinden değerli isimler olan Cemil İpekçi, Umut Eker, Sibel Arna ve Serdar Ortaç'ın eşi olan Chole Lougnan yer almaktdır. Daha önce show tv bu tarz benim yarışmacıları kimler ve yaşları hakkında bilgiler vermiştik.

Sizlere bu yazımızda ise show tv bu tarz benim Duygu Harman hakkında bilgiler vereceğiz. Bu tarz benimin iddialı ve güzel yarışmacıları arasında olan Duygu Harman hakkındaki bilgiler, bu tarz benim Duygu Harman kimdir, Duygu Harman kaç yaşında nereli boyu kilosu kaç gibi merak edilen soruların cevapları yazımızın devamındadır.

Bu Tarz Benim Duygu Harman Kimdir

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Duygu Harman, 1991 yılında Tekirdağ’da doğmuştur. 1.80 cm. Boyunda ve 55 kilo olan Duygu Harman, emlak işi ile ilgilenmekte ve tek başına yaşamaktadır.

Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasında iddialı yarışmacılar arasında olan Duygu Harman ilerleyen günlerde bakalım nasıl bir performans sergileyecek. 

Bu Tarz Benim Duygu Harman Yaşı: 23
Bu Tarz Benim Duygu Harman Boyu: 1,80
Bu Tarz Benim Duygu Harman Kilosu: 55
Bu Tarz Benim Duygu Harman Twitter:
Bu Tarz Benim Duygu Harman İnstagram:

Bu Tarz Benim Duygu Harman Resimleri


- Reklamlar -

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HABER PORTAL © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top